Topp fem storbyer

Expedia Norge spurte om mine topp fem storbyer i verden. Listen min ser slik ut:

1. New York

2. Tokyo

3. Barcelona

4. London

5. Ho Chi Minh City

Begunnelsen og tips om de ulike byene kan du lese på Expedia.

Morsomt at de spurte forresten og at flere og flere omtaler meg og ser meg som en spennende reiseblogger. Litt ubevisst har denne bloggen blitt en reiseblogg mer enn noe annet. Jeg kommer nok også til å skrive noen poster på engelsk fremover for å se om det funker. 

One response to “Topp fem storbyer

  1. New York er fantastisk! En reise hit vil du garantert huske for resten av livet.

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
