Kajakkurs

Denne sommeren gjør jeg ting jeg ikke kan. Jeg startet det hele med kajakkurs denne helgen. Neste uke står surfing i Portugal for tur.

Jeg har padlet i kajakk en gang før og har tenkt på å ta et kajakkurs lenge. Jeg var på et 16 timers grunnkurs med Turistforeninigen (DNT). På Langøyene i Oslofjorden. Det var et veldig bra og grundig kurs, vi fikk øve mye på tenknikk og redninger og fikk prøvd oss i store bølger.

Og det var kjempegøy! Har riktig nok vondt i hele kroppen nå, kajakk krever en del innsats, men gøy og veldig nyttig. Vi har kjøpt oss kajakker på Urke nettopp, blir digg å padle på Hjørundfjorden senere i sommer!

Og neste uke skal jeg altså finne ut om jeg i det hele tatt klarer å stå på et surfebrett:)

20140629-192026-69626384.jpg

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
