Hei hvor det går

Jeg har såpass mye å drive med for tiden at det blir stille her. Men livet er fint liksom, tingene jeg gjør er preget av positivt stress og bra folk.

Denne uka har vi lansert programmet til Webdagene 2013. Det er alltid litt stas, jeg har allerede jobbet i minst et halvt år med programmet og er så heldig å få jobbe med noen av Norges beste designere på nettsiden. Akkurat det å lage nettsiden er noe av det morsomste jeg gjør i jobben med Webdagene, å få innhold, design og tema til å passe sammen, lære mer om html og få til mer og mer selv. Og denne gangen har vi laget hele nettsiden på engelsk i tillegg. Gøy!

I forrige uke var jeg  på Kommunikasjon og ledelseskurs hos Dale Carnegie (3-dagers kurs). Jeg har deltatt i på ganske mange kurs innenfor den sjangeren gjennom årene, men dette var uten tvil det beste. Deres sett av prinsipper er en veldig bra måte å forholde seg til utfordringer på og kurset har en flott balanse mellom teori, praktiske øvelser og coaching. Jeg fikk virkelig ny nyttig kunnskap, noen aha-opplevelser og jeg hadde det gøy.

I dag blir det nok litt jobbings og jeg skal planlegge turen til SXSW i Austin neste uke. Gleder meg, men har en rimelig stor mengde program å pløye gjennom, så der har vi søndagen sin. Men etter en hyggelig tur på byen i går er det veldig greit å gjøre ting i horisontal stilling kjenner jeg. Testet forresten ut det nye burgerstedet Døgnvill på Vulkan i går, fantastisk burger og veldig bra service, anbefales!

En liten oppfordring (og et hyggelig bilde) til slutt. Til uka starter Kreftforeningen sin årlige innsamlingsaksjon «Krafttak mot kreft» der pengene i år går til personlig tilpasset kreftbehandling. Jeg og noen kolleger gikk med børse (ja, det er lov å skrive det slik) under Vinterlyd i Drammen i går og givergleden var stor. Om du ikke treffer på en børsebærer (eller uansett) anbefaler jeg deg å gi noen kroner på http://www.krafttakmotkreft.no.

(disclamer: Netlife Research har laget http://www.krafttakmotkreft.no)

20130303-122412.jpg

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
