Klikk, kjøp, vent

Nettshopping er farlig, farlig, men herlig, herlig. En litt sånn sliten-i-hodet-dagen-derpå-dag er perfekt for å klikke hjem goodies fra nettet. Rent bortsett fra at jeg irriterer meg grønn hver gang jeg må bruke BankID for å handle på nettet, så er jeg særdeles fornøyd med dagens to kjøp.

Jeg kjøpte et 46664 Bangle armbånd på Wakakuu. Fin, men skummel nettbutikk, kan fort bruke mye penger der… Liker å kjøpe noe som gir litt mening. 46664 er fangenummeret til Nelson Mandela og navnet på en kampanje som blant annet støtter HIV-forebyggende tiltak. Armbåndet er også håndlaget i Sør Afrika og ved kjøp støtter man kampanjen.

Og jeg kjøpte dette fine hjorte-printet på The Keep Calm Gallery. Det er utrolig mange kule prints i den nettbutikken. Kunne kjøpt mange, men det ble hjorten denne gangen. Jeg elsker hjort, det er nok mitt favorittdyr. Rett og slett fordi jeg vokste opp med dem gående rundt huset vårt om natta. Og så er det jo det beste kjøttet man kan få.

Hjorteprint. Bildet er lånt fra keepcalmgallery.com

Hjorteprint. Bildet er lånt fra keepcalmgallery.com

46664 Bangle. Bildet er lånt fra Wakakuu.com
46664 Bangle. Bildet er lånt fra Wakakuu.com

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
