God morgen!

«Et løv seilte inn gjennom vinduet i morges, som båret på en solstråle, en fugl satte seg på branntrappen, glede over den enkle oppgaven å trakte kaffe, glede var følgesvennen min der jeg gikk…» (Anaïs Nin, forfatter).

Min morgen var ikke helt slik, men følelsen var den samme. Fordi jeg våknet opp til denne deilige utsikten. Og kunne nyte dagens første kaffekopp i senga mens jeg så på den rosa himmelen (og litt Netflix;).

Åhh, jeg er så glad i Oslo, i den fine utsikten, i vinteren, i verden. Og det til tross for at jeg tilbragte dagen i går med omgangssyke, bare 4 dager etter jeg ble frisk av en liten matforgiftning i Asia. Effektiv slankekur som start på året det der… Men da er det fint å kunne våkne til en ny dag, føle seg bedre og være klar. For det meste.

penthouseview

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
