Tatt av vinden

Boka Tatt av vinden var en av mine første store leseopplevelser. Jeg leste den flere ganger i tenårene, det storslåtte og kjærlighetsintrigene gjorde åpenbart et stort inntrykk på ei jenta fra bygda på 13-14 år. Og jeg likte nok den sterke viljen til Scarlett:)

Først i dag har jeg fått sett filmen. Den dukket plutselig opp over foreslåtte filmer for meg på Netflix (åhh, som jeg elsker den tjenesten). Det var litt som å være tilbake i fasinasjonen jeg hadde for boka, en liten tur ned minnenes stier. Og så fint å tenke på hvor viktig bøker har vært for meg, hvor uendelig mange gode leseopplevelser jeg har hatt.

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
