Ny reise booket, ro i sjelen

Når jeg først blir hektet på å reise, klarer jeg ikke roe meg før jeg har gjort noe med det. Noen ganger hjelper det med en liten jobbreise, denne gangen måtte det mer til.

Etter opplevelsene i Peru er jeg bare hekta på å se mer av verden. Jeg har brukt noen uker på å bestemme meg og landet etterhvert på Kambodsja. Jeg har hatt lyst til å reise dit siden min bror var der for noen år siden. Det er sjelden noens bilder og fortellinger fra et land inspirerer meg så mye, men historiene fra Kambodsja gjorde det.

Kambodsja er et land som har gjennomgått fryktelige ting etter Røde Khmers herjinger. Det er også et vakkert land og Angkor Wat tempelet gleder jeg meg virkelig til å se.

Jeg skal reise alene, men på tur med Gadventures også denne gangen. Turen starter i Ho Chi Minh City i Vietnam med blant annet en dags båttur langs Mekong Delta. Og ender i Bagkok. Så jeg får faktisk besøkt tre land jeg ikke har vært i før! 5 av de 9 dagene turen tar tilbringes i Kambodsja. 11 dager tilsammen (i desember/januar) skal jeg tilbringe i Asia. Gleder meg!

(bildet er fra Angkor Wat og lånt fra Gadventures sin reisebeskrivelse)

20120901-190406.jpg

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
