Ny reiseblogg-anbefaling

Jeg har anbefalt noen reiseblogger tidligere. I dag kom jeg over en ny du bør sjekke ut, Gadventure sin blogg The looptail. Jeg reiste jo med Gadventures til Peru i sommer. De er bare superflinke. Man får ikke mindre reisefeber av å følge bloggen deres, de er også gode på Facebook og Twitter.

Ellers har jo min egen blogg blitt ganske reisedominert etterhvert. Her finner du mine reiserelaterte bloggposter.

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
