Ferie! Peru coming up

Reisefeberen stiger. Jeg har ferie. Første dag i dag. Den er så deilig den følelsen, å vite at jeg har fri i hele 4 uker. Og enda bedre – jeg skal oppleve et av de landene jeg har ønsket meg lenge, Peru.

I litt over to uker skal jeg og Monika være i Peru, vi reiser med Gadventures på denne fantastiske turen. Lima, Cusco, Puno, Ollantaytambo og Lake Titicaca. Vi skal på 2-dagers sykkeltur i Sacred Valley, gå Lares Trek (Inca trail var fullbooket, de slipper bare inn 500 per dag) til Machu Picchu og padle kajakk på Lake Titicaca.

Jeg gleder meg sånn! Nå er det pakking på agendaen. Ikke veldig enkelt når man skal til vinteren, men der temperaturen varier fra minusgrader og teltsoving i fjellene til opp mot 20 grader i Lima. Og man både skal gå, sykle og padle kajakk. Fikk oppdatert turutstyret litt for å si det slik. Synes det er deilig at vi skal være såpass mye i aktivitet. Ingenting slår komboen trening og opplevelser. Bilder kommer sikkert underveis på www.sesilie.tumblr.com og jeg skal selvsagt blogge etterpå.

Og jammen skal jeg ikke en tur til Urke etterpå også. Ferie er fine greier altså. Samtidig gjør den som regel at jeg er veldig klar for å jobbe igjen når de 4 ukene er over. Og da begynner jo innspurten til Webdagene:))

Bildet er delt med creative commons lisens.

One response to “Ferie! Peru coming up

  1. God tur! Litt misunnelig, særlig på Machu Picchu! Står på lista mi, kommer meg nok ditt etterhvert :)

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
