Verden er vakker øyeblikk

Fikk et sånn veldig behov for å si at verden er fin akkurat nå. Litt rart egentlig på slutten av en helg som har vært full av ups and downs. Fra koselig lunsj og shopping med venninner til oppgjør med ting i fortiden og nåtiden, tårer og latter om hverandre.

Så sitter jeg her søndag ettermiddag og har hatt det litt sånn der. Men jeg sitter på MIN egen balkong med pledd og ullsokker og varm te og får den deilige vårsola inn på MIN balkong. Mens jeg leser en bok om India og litt reiseguider til Goa om hverandre, og det sitrer i kroppen når jeg tenker på at det er mindre enn to uker til jeg er der. Å glede seg ER virkelig halve moroa med å reise.

Og det slår meg at det er ingen klisje, men så utrolig viktig og riktig det Beecher sier her:

3 responses to “Verden er vakker øyeblikk

  1. Fine verden – og fine du :)

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
