Jeg elsker reiseguider

Som i fysiske bøker altså. Apper og elektroniske varianter er fint det altså. Men ingenting slår de deilige bøkene for min del. Bare tilfredsstillelsen av å ha dem i bokhylla er en verdi i seg selv.

Å være på reise og begynne dagen på en lokal kafé med kaffe, fordypning i reisehåndboka og planlegging av dagen. Elsker det! Bildet er fra bokhylla mi.

20120205-130958.jpg

One response to “Jeg elsker reiseguider

  1. Jeg elsker å fordype meg i reisebøkene i forkant av reisen, slik at hele opplevelsen forlenges. Jeg planlegger litt før avreise, men med nok rom til å bare nyte hvis man skulle ønske det. Som regel blir det til at vi dropper noe, tar med noe som ikke var planlagt og tilbringer mye tid på kafeer/parker mens man bare slapper av. Og bedre ferie kan man vel ikke ha? :)

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
