Godt nyttår – la 2012 glitre

» We will open the book. Its pages are blank. We are going to put words on them ourselves. The book is called Opportuinty and its first chapter is New Years Day.»

2011 begynte som et litt skummelt år. Jeg hadde sagt opp jobben min på slutten av 2010 og startet det nye året uten jobb og dermed egentlig uten å vite hva det ville bringe. Men hvilket år det ble!

Jeg fikk prøvd meg på frilanslivet et par måneder, men 1. mars var jeg på plass i ny herlig jobb. I juni kjøpe jeg min første leilighet og den litt rare starten på året var som blåst bort. Faktisk har 2011 vært et av mine bedre år noen gang.

Jobb og leilighet var viktig, men jeg har også fått massevis av nye sosiale relasjoner og nære vennskap. Jeg har (i følge 80% av facebookbildene mine fra 2011) drukket uendelig masse med bobler, jeg har lært mye nytt, har vært i kjærligheten New York igjen og mye mye mer.

Og da er det jo bare å la moroa fortsette og la 2012 glitre på samme måte. Ønsker deg et glitrende nytt år!

På min plan står allerede tur til Goa i India i påska og jentetur til København i mai. 2012 is on!

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
