Verden i svart på veggen

Jeg har lenge sett etter noe kult til den store hvite veggen i stua og har blant annet vurdert å tapetsere den med kart e.l. Fordi jeg elsker å reise. Så kom jeg over denne kule wallstickeren. Verden i svart. Perfekt. Så når henger verdenskartet på veggen min.

 

3 responses to “Verden i svart på veggen

  1. Veldig kuult. Jeg har vurdert den der selv. Kjøpt på veggfolie eller?

    • Wallsticker ja. Dessverre har ikke veggen min den beste overflaten, men satser på den holder en stund. Er så mye kult i folie og stickers, hvorfor i all verden har man ikke begynt med det før liksom:)

  2. Hans

    Hvor får en tak i verdenskartet i veggklistremerke?

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
