sesilie.tumblr.com/

Tester tumblr og har allerede konkludert med at jeg liker det så godt at jeg kommer til å bruke det aktivt. Superenkelt å poste bilder og ting som bare skjer der og da. En miniblogg.

Må bare få igjen samsungtelefonen min med det fine kameraet nå, den er på fiksing…  Her finner du meg på tumblr. Følg meg gjerne så finner jeg deg også. Synes det er litt vanskelig å finne folk når det bare er knyttet opp mot hotmail, yahoo og msn, bruker ingen av dem.

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
