♥ origins

Jeg har egentlig aldri sverget til en produktserie, men plutselig skjedde det. Og kjærligheten heter Origins.

Det startet med at jeg leste om VitaZing på en blogg. En fuktighetskrem som gir glød og bittelitt farge. Perfekt når du vil se litt freshere ut, men naturlig.

Da jeg kjøpte den fikk jeg en vanlig fuktighetskrem på kjøpet, den var også veldig bra. I New York har de en stor Originsbutikk og der fikk jeg prøvd mange produkter. Kjøpte blant annet øyekremen GinZing som virkelig fjerner poser under øynene og en herlig lipgloss som også er pleiende. Og nå er jeg rett og slett litt hekta.

Det hjelper også at produktene er organiske og ikke minst at Origins bruker fornybare energikilder i produksjonen og tar miljøhensyn på mange områder.

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
