Puster ut

Den siste uka har vært fantastisk gøy og fantastisk slitsom. Slik blir det når man arrangerer Webdagene i 4 dager for 350 mennesker. Like viktig som programmet om dagen, er programmet om kvelden. Folk skal nettverke og ha det gøy, ikke bare lære. Så med tidlige morgener og sene kvelder, trengte jeg virkelig denne helga til å puste ut.

Det har jeg gjort ved bare å sitte helt stille med lys på bordet og en kopp kaffe, men også ved å være ute i den deilige høsten. I dag skal jeg på barnemusikkfestivalen Reverock, sammen med mine nevøer og min bror. Herlig avkobling.

4 responses to “Puster ut

  1. Bjørnar

    Vel blåst Sesilie! Også så gøy å lese hvor mye skryt du får, selv om det aldri overrasker meg :-) Kanskje jeg kan være med neste år, nå som jeg får jobbe fullt med kommunikasjon og samfunnskontakt i Kreftforeningen.

  2. All skryt er vel fortjent! Knirkefritt, morsomt og profft! Alt tyder på at du hadde grunn til å være fornøyd som du var i denne bloggposten: https://sessy.wordpress.com/2011/02/22/ny-jobb-og-veldig-forn%C3%B8yd/

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
