Litt leilighetsbilder

Må jo nesten vise fram noen bilder fra den nye leiligheten da. Er veldig fornøyd. Den har blitt superfin, og jeg er ikke subjektiv i det hele tatt:)

Mye grått, hvitt og rosa. Fine farger sammen, deilig sofa. Planen er å endre fargene på puter o.l. etter årstiden.

Kjøkkenet ble litt mer sukkersøtt enn planen, det flotte cupcakesforkleet gjorde susen. Men med svart, grått og stål i tillegg blir det litt kontraster til alt det rosa.

Litt detaljer. Denne Matroshka-dukken har fulgt meg helt siden jeg fikk den av broren min da jeg var 12-13 år. Har ikke sett en så stor noen andre steder.

Jeg elsker disse eskene fra Søstrene Grene, er laget av gamle blader. Fungerer som dvdbeholder i tv-benken min.

Tipper det kommer enda litt flere bilder senere.

 

 

 

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
