Digger min nye telefon

Er nå stolt eier av en Samsung Galaxy sII. Og jeg er litt forelsket i den. Den har nydelig skjerm, er superkjapp, veldig bra kamera osv. Den kom med litt mye greier i utgangspunktet, men så er det så superenkelt å lage den akkurat slik jeg vil ha den. Og nå er den bortimot perfekt.

Er veldig glad i Android og synes Samsung har løst kombinasjonen med egne apps på en bra måte. Bedre enn jeg synes HTC har gjort det med sense.  Telefonen skal visstnok ha veldig bra batteri, men siden jeg har brukt den laaangt over snittet mye de siste dagene (elsker nye dingser), har batteriet blitt oppbrukt litt vel raskt :)

Anbefales i høyeste grad!

(bildet er lånt fra Samsung sine nettsider)

 


2 responses to “Digger min nye telefon

  1. Hvordan fungerer det med google documents? Egen app, eller må du gå via nettleser? Manglende brukervennlighet på google documents er min for tiden viktigste innvending mot iphonen som begynner å bli to år snart…

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
