Barndomsminner

Sidan eg snart skal flytte ryddar eg gjennom gamle saker før ting blir med til mi nye leilighet. Undervegs dukka det opp eit dikt som du kan sjå under. Diktet har eg hatt i tinga mine heilt sidan eg gjekk på barneskulen. Eit dikt eg og min medelev sannsynlegvis framførte på 17. mai-underholdning for bygda.

Eg kjem frå den vesle bygda Urke som ligg idyllisk til midt i Sunnmørsalpane. På barneskulen var vi i alt 20 elevar og i mi klasse berre 2. Ein av dei tinga eg likte aller best på skulen var når vi skulle lage underhaldning til jule- og 17. mai festar og andre ting for bygda. Vi laga alltid mange underholdningsinnslag, og sidan vi var så få var dette noko heile skulen gjorde saman. Eg elska å stå på scena (skal vel være sagt at eg framleis meir enn gjerne står på ei eller anna scene) og krangla meg ofte til dei største rollene i diverse skodespel;)

Her altså diktet «Kven er eg?» framført av Sesilie og Bent Ole, tippar det var i 2. eller 3. klasse.

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
