Min Egen Leilighet

Da har jeg kjøpt min første leilighet! Det var kanskje på tide ja;) Men sannheten er at jeg har vært så fornøyd med den jeg har leid og ikke minst beliggenheten at jeg ikke har følt behovet før.

Men så kom den plutselig, lysten på noe nytt, og da måtte det bli kjøp. Jeg satte kriterier som at jeg skulle ha balkong, bo nært marka (en eller annen del av den iallfall) og nært t-banen. Jeg så meg tidlig ut Skøyenåsen som aktuelt område og der havnet jeg.

Leiligheten jeg kjøpte var faktisk den andre jeg var på visning på. Og jeg ble helt forelsket med en gang. Den fylte alle kriterier, og når jeg også fikk toppleilighet med utsikt og strålende romløsning ble det helt perfekt. I tillegg fikk jeg leiligheten til takst, hvilket virket helt umulig i disse tider.

Superhappy Sesilie er nå fordypet i møbel -og fargevalg. Digger det ♥

One response to “Min Egen Leilighet

  1. Anne-Berit

    Gratulerer så masse!

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
