chocolove

Oh, i dag har jeg smakt en ny sjokolade. Som jeg nok ikke hadde kjøpt selv, men er veldig glad dukker opp i  en goodiebag jeg fikk her om dagen. Sjokoladen har det ikke så fengende navnet Freia premium mørk sjokolade & mousse.

Men mmmmm, hvilken smak! Og egentlig så deilig mye i en bit at jeg ikke blir fristet til å spise hele sjokoladeplaten med en gang. Hvilket jeg ofte gjør ellers… Den er til og med bittelitt sunn, siden det er mørk sjokolade. Anbefales altså!

 

«Chocolate doesn’t make the world go around … but it certainly makes the ride worthwhile!»

2 responses to “chocolove

  1. Følger deg på Twitter, finner bloggen din akk nå!

    Mmm.. Likte ordtaket ditt på slutten her;) og neste helg skal denne herligheten prøves ut! Fortsatt god søndag!

  2. Sesilie Halland

    Hehe, så hyggelig, anbefales absolutt. Følger litt med på bloggen din også, bra treningsblogg :)

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
