Holmenkollstafetten

I dag skal jeg løpe hele 600 meter i Holmenkollstafetten, for Netlife Research. Synes det er litt kult at Holmenkollstafetten faktisk er verdens største stafett. I lille Norge liksom, litt crazy faktisk.

Jeg har løpt en gang før, for noen år siden. Og det er gøy å løpe stafett! Jeg er egentlig ikke noe utpreget konkurransemenneske og deltar ikke på sykkelritt, Sentrumsløpet eller andre ting. Men sist jeg var med fikk jeg faktisk litt kick og kjenner at jeg gleder meg litt til å løpe i dag. Så får vi se hvordan det går, jeg løper jo lite ellers, trener mest sykling og styrke.

Og så gleder jeg meg til Cava, jordbær og middag med de fine kollegene mine etterpå.

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
