Shoppingfornøyd

I dag er jeg særdeles fornøyd med resultatet av en spontan shoppingrunde med fineste Anne-Marie. Faktisk så fornøyd at jeg måtte blogge om det. Jeg har lenge siklet etter en Triwaklokke og i dag fant jeg den riktige på Milla Boutique på House of Oslo.


Jeg fant også dette kule armbåndet på samme butikk. Farlig butikk forresten, utrolig mye fint, vi måtte jobbe hardt for å klare å forlate butikken uten å kjøpe noe mer.

Og til slutt, en sommerlig enkel, men fin hvit singlet fra Armani kjøpt på Next to Nothing.

Shoppingfornøyd ja!

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
