Påsketid

Det er påske, jeg digger påsken! Den ligger liksom i brytningen mellom vinter og vår og gir noen deilige fridager med mulighet til å nyte den første sola fullt ut. Ikke alltid sol selvsagt. Jeg husker påsker i snøstorm, øsregn og i bikini på verandaen. Påska for meg er ski og Sunnmørsalpene, men er litt usikker på hvor mye ski det blir i år, da snøen stort sett har smeltet på Urke. Men hjem skal jeg like fullt, riktignok etter at jeg nyter litt bypåske i vårkåte Oslo først.

Leiligheten har fått gule roser, let the easter begin!



2 responses to “Påsketid

  1. Fikk gule tulipaner før helga, men de likte ikke at yours truly var borte i helga.

    Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, sist med Endelig kjøreføre

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
