Before success comes the courage to fail

Ordet courage (betyr mot) er ett av min favorittord. Jeg har det kinesiske tegnet for courage tatovert på korsryggen. For å minne meg på det jeg har gjort som krevde mot og det å være modig. Det klinger bare ikke like fint på norsk.

Anyways – jeg var akkurat på leting etter blogger om presentasjonsteknikk og kom over bloggposten Before success comes the courage to fail – anbefaler deg å lese den. For mot handler ikke bare om å være modig nok til å utføre noe spesielt, men det handler også om å være modig nok til å gjøre feil.

P.s. har du tips til gode blogger om presentasjonsteknikk og slikt. Legg gjerne igjen i kommentarfeltet.


One response to “Before success comes the courage to fail

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
