Ny jobb og veldig fornøyd

Da er det klart,  fra 1. mars finner dere meg i stillingen som Leder konferanse- og kursvirksomhet i NetLife Research. Jeg går til en nyopprettet stilling hvor jeg blant annet skal være ansvarlig for norges største webkonferanse, Webdagene, og Intralife. I tillegg skal jeg jobbe med annen kursvirksomhet og videreutvikling av dette feltet for NetLife Research. En perfekt jobb for meg der jeg får kombinere min glede ved å organisere ting med det å jobbe med web, kommunikasjon og markedsføring.

I forrige uke satt jeg plutselig med to veldig bra jobbtilbud, et lite luksusproblem altså. Valget falt på NetLife og jeg gleder meg veldig til en spennende jobb.

Når man har tatt et viktig og bra valg skåler man i bobler (Foto. Siw Paulsen):

15 responses to “Ny jobb og veldig fornøyd

  1. Hurra og gratulerer!

    :)

  2. Gratulerer med ny jobb. Da sees vi i alle fall på Webdagene (men forhåpentlig vis litt før det også) – gleder meg.

  3. Gratulerer! Høres kjempespennende ut!

  4. Så gøy!! Gratulerer med ny jobb, vel fortjent!:-)

  5. Sesilie Halland

    Tusen tusen takk alle sammen!

  6. Gratulerer Sesilie!
    Dette tror jeg passer deg perfekt!
    Lykke til!

  7. Gratulerer så mykje med ny jobb! Håper stillinga er godt definert, i og med at den er nyoppretta. Spennande med ny situasjon. Lykke til! :-)

  8. Gratulerer! Netlife Research er jo et kult firma! Skal på mine første webdager i år selv

  9. Gratulerer med jobb i Netlife!

  10. Anna (NHF)

    Gratulerer med ny jobb!!! Høres kjempespennende ut! Lykke til videre!

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
