Feelgood Friday

Fredager oser av feelgood. Folk er happy, arbeidsdagen kanskje litt roligere, man tenker på hyggelige helgeplaner. Feelgood musikk hører med og i dag «fant jeg igjen» Nadia sin Feelgood Friday spilleliste i Spotify. Liker den.

For meg går ukedagene og helgene, og dermed også fredag, litt inni hverandre for tiden. I januar har jeg vært delvis frilanser, men med gode utsikter for en bra jobb i nær fremtid stresser jeg ikke så mye for å få oppdrag og har dermed masse fritid.  Masse deilig tid til å gjøre ting jeg aldri får gjort ellers, sette meg inn i nye ting på nettet, lese bra bøker, fine lunsjavtaler osv. Ok da, må innrømme at jeg også har sett tre sesonger av Dexter og snart en av Mad Men ;) Det er litt fredag hver dag liksom, likevel har jeg den gode fredagsfølelsen i dag.

I går var det #Tweetuposlo, som alltid med god stemning og fint å ta med seg inn i feelgoodfredagen. Alltid gøy å treffe «gamle» kjente og noen nye fine mennesker. Jeg sier som før – Twitter er best IRL ;)

Sender gode fredagsvibrasjoner til deg!

2 responses to “Feelgood Friday

  1. Fortsatt god fredag, og strålende helg til deg! :)

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
