Reiseblogger verdt å sjekke ut

«For my part, I travel not to go anywhere, but to go. I travel for travel’s sake. the great affair is to move.»

(Robert Louis Stevenson)

Jeg blogget om min meget tilstedeværende reisefeber for et par uker siden. Den har ikke avtatt siden da og mens jeg venter på muligheten til å reise litt drømmer jeg meg bort på nettet. Gjennom en annonseavis for Reiselivsmessa fikk jeg tips om bra reiseblogger som jeg har sjekket ut. Her er tre av dem som jeg gjerne anbefaler videre:

Gridskipper.com er en blogg som omtaler det kuleste av det kuleste på reisemål over hele verden. De beste restaurantene, barene og mye mye mer. Bloggen ser veldig lovende ut og jeg anbefaler den gjerne videre

Spottedbylocals.com har forfattere fra 30 ulike byer i Europa. De forteller om den siden av byene turister ofte ikke finner, men som absolutt er verdt en titt. I tillegg til å gi mange gode reisetips får man et innblikk i bloggernes liv gjennom denne bloggen. Jeg liker!

Worldhum.com skrives av to reisejournalister. De gir oss ikke de tradisjonelle reisetipsene, men formidler gode reisehistorier. Inspirerende!

I tillegg til disse tipser jeg gjerne om Myfavtravels, der jeg selv også har blogget;) Har du tips om en god reiseblogg eller flere? Legg det gjerne igjen i kommentarfeltet.

Bilde: The Great Wall of China, tatt av meg selv i sommer

 

4 responses to “Reiseblogger verdt å sjekke ut

  1. Jeg liker spesielt godt å reise med sykkelen. Dette er en bra en for dem som liker å flytte seg på to hjul: http://bicycletravelnetwork.com/

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
