Jeg inspireres

Jeg inspireres av bilder og sitater. Jeg har tidligere blogget om noen sitater som inspirerer meg, blant annet Do something every day that scares you og Something else is more important. Av og til kommer jeg over flotte bilder med sitat/utsagn på. I tillegg tar jeg en del bilder selv, men har lyst til å ta enda flere. Jeg har derfor bestemt meg for å kombinere to av de tingene jeg inspireres av (det finnes selvsagt en haug med andre ting også) og lage mine egne bildet med sitat. «Regelen min» er at sitatet skal ha en betydning for meg og helst være relatert til noe som er aktuelt for meg akkurat nå. Mitt første «myquotepic» postet jeg her for et par dager siden og mitt neste kommer her:

Dette bildet tok jeg på Sognsvann i fjor på denne tiden. I dag har jeg også vært på Sognsvann, fikk endelig tatt sesongen første skitur – superdeilig! Sitatet synes jeg er herlig. Jeg digger snø og bruker særdeles lite energi på å irritere meg over den. Jeg sender gjerne den oppfordringen videre;)

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
