Happy New Year!

Happy New Year Wish

My Happy New Year wish for you
Is for your best year yet,
A year where life is peaceful,
And what you want, you get.

A year in which you cherish
The past year’s memories,
And live your life each new day,
Full of bright expectancies.

I wish for you a holiday
With happiness galore;
And when it’s done, I wish you
Happy New Year, and many more.

By Joanna Fuchs

Da er nyttårsaften her og jeg vil med dette lille diktet ønske deg alt godt for det nye året! Denne nyttårsaften skal jeg (med fortsatt ett snev av influensa) feire sammen med hele familien min og tante, onkel, søskenbarn og ikke minst bestemor. Bestemoren min fyller nemlig 90 år på selveste nyttårsaften og vi har flydd henne til Oslo for feiring. Det blir nok en fin kveld med bursdag og nyttårsaften på en gang.

5 responses to “Happy New Year!

  1. Anja Bergslien

    Hei Sesilie

    Takk for det gamle . Det er en fin blogg du lager her. Dere må ha en fin nyttårsfeiring og feiring av tante Kiss sin 90 årsdag.

    Hilsen

    Anja

  2. Godt Nytt År Sesilie :D Jeg er så glad for å ha bli kjent med deg! Gleder meg til masse mer cava and cupcakes i 2011.

    Stor klem!

  3. Takk likeins Sesilie :)

    Lat og uoppfinnsom som jeg er, låner jeg det diktet hos deg. Med lenke og det hele :)

  4. Tilbaketråkk: Karavanseraiet » Godt nyttår :)

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
