Nyttårsforsetter eller ikke…

«A New Year’s resolution is something that goes in one year and out the other»

Nyttårsforsetter er ikke helt min greie. Det er kanskje et smart tidspunkt å gjenoppta trening eller starte med vektnedgang etter en heller kalorifylt jul, men det viktigste er uansett å holde det gående gjennom året. For let’s face it, de fleste nyttårsforsetter ryker allerede den første måneden. Det hjelper kanskje for noen å lage forsetter for å lage mål, som det jo egentlig er, for seg selv. Men husk at det må være langsiktige mål.  Jeg er så absolutt for å lage målsetninger for meg selv og å ha mål å strekke meg etter er viktig, men nyttår ikke er en utløsende faktor for å nå målene bedre enn ellers.

Så derfor er mitt nyttårsforsett ikke egentlig ett nyttårsforsett, men et mål om å oppnå de tingene jeg ønsker skal skje når det er naturlig. Det er også å opprettholde gode treningsvaner, kosthold og alt det andre gjennom hele året. Gode vaner generelt er det viktigste!

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
