Noen ganger stemmer det bare

Noen ganger kommer jeg over sitater som bare passer perfekt for min situasjon eller mine følelser der og da. I dag var en slik dag. Jeg snakket med en samarbeidspartner som nevnte dette fantastiske sitatet fra Pippi Langstrømpe:

«Det har jeg aldri prøvd før, så det tror jeg sikkert at jeg kan klare.»

Jeg gjør nemlig mye nytt for tiden og det er lett å tvile på seg selv i sånne situasjoner. Kanskje går det litt bedre om jeg tenker som Pippi – verdens sterkeste jente;)

 

One response to “Noen ganger stemmer det bare

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
