Feliz Navidad!

Takket være Musicmonday spillelista til Mona Fimreite kom jeg over julesangen (om den kan kalles det) til The Killers ¡Happy Birthday Guadalupe!

Først av alt digger jeg rytmene i sangen, og det skyldes nok min tidligere salsakarriere som varte i 7-8 år, men har dabbet litt av de to siste. Likefullt tar jeg automatisk salsatrinn når jeg hører låter med godrytmen. Enjoy:

Og siden jeg i tillegg digger spansk slenger jeg på Feliz Navidad til deg!

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
