Trenger du min kompetanse?

Advarsel: dette er et salgsinnlegg for meg selv;)

Jeg har sagt opp jobben min og venter nå på drømmejobben. I mellomtiden har jeg opprettet et enkeltpersonforetak og jeg har allerede fått noen spennende oppdrag. Men jeg trenger flere, derfor dette innlegget som jeg håper du vil dele med venner og kjente som kan trenge min kompetanse.

Min kompetanse er bred og kan hovedsakelig oppsummeres i kommunikasjon med kommersielle overtoner, ledelse og organisasjoner. Min utdannelse i bunn er pedagogisk i tillegg til noen ledelsesfag og jeg har jobbet med mye, fra leder for skolefritidsordning, via webredaktør til nå sist markeds- og informasjonssjef i Norsk Revmatikerforbund.

Ett av mine største kompetanseområder er nettmedier. Her spesielt sosiale medier der jeg har bygget opp en vellykket strategi for Revmatikerforbundet i tillegg til å gi veiledning til grupper, organisasjoner og bedrifter og holdt en del kurs. Jeg hadde min egen hjemmeside allerede i 1995 og har siden knyttet mediet til mitt bryst. I tillegg har jeg betydelig erfaring med frivillige organisasjoner og har vært aktiv innenfor eller jobbet med de fleste aktuelle områder, fra organisasjonsutvikling til interessepolitikk og markedsføring og informasjon.  Jeg har skrevet og skriver det meste fra pressemeldinger til brosjyretekster og innsalgssaker.

Så hva kan jeg gjøre for deg? Jeg kan:
– holde kurs, foredrag, workshops innenfor web, spesielt sosiale medier
– skrive, publisere, redigere osv. på nett, jeg har spesielt fokus på innhold i nettskriving
– organisere kurs, events, seminarer osv – har omfattende erfaring både med store arrangementer med opptil 500 deltakere og mange mange små kurs
– skrive prosjektsøknader
– lede prosjekter, jeg har prosjektlederkurs og har ledet mange små og store prosjekter
– skrive artikler, pressemeldinger, brosjyretekster m.m.
– bruke engelsk som arbeidsspråk, har en del erfaring fra organisasjon på europeisk nivå
– bygge opp sosiale medier strategi, gi råd og veiledning på området, lage blogger
– gi råd og veiledning innenfor mine kompetanseområder

Dette er hovedområdene jeg kan tilby tjenester innfor, men ser du andre ting jeg kan noe om eller er interessert i kan det godt hende jeg kan bistå der også.

Jeg er tilgjengelig for oppdrag fra 27. desember, jeg er også interessert i deltidsstillinger og jeg tar gjerne imot tips om aktuelle jobber for øvrig.

Her er noen referanser jeg har fått via LinkedIn:

“Sesilie is a dedicated worker with close attention to detail and with deadlines always in mind. Her networking and communication skills are excellent, especially when combined with new models of communication such as Social media networks.

Sesilie thoroughly excelled in her work on a diverse range of international projects for us, managing her workload very well despite tight deadlines and a constantly changing environment.

Her skills and expertise makes her a perfect partner in approaching new customers, launching new projects or raising funds”

________________

I like Sesilie! She’s really good at communication and marketing. She’s a hard worker, and she’s good at both planning and implementing. I would say that she has great qualities both at marketing, communication and administration. She knows a lot about social media.

Sesilie has a pleasant personality, a good sense of humour and a friendly attitude. She is intelligent, and she’s very dedicated to her work. I highly recommend her”

________________

“Sesilie is smart and hard working and has excellent and relevant marketing and media experience”

_________________

“Sesilie is a socialmedia frontrunner and innovator. With limited resources she has been able to build a great socialmedia media presence for her company- NRF. Sesilie is also a good socialmedia media presenter and has a uniqe insigth in whats goin on and how to use it. Its a pleasure to recommend her to any marketing, comunication e-marketing/socialmedia media position”

På denne bloggen finner du ulike innlegg jeg har skrevet relater til web og sosiale medier og du lærer meg kanskje bedre å kjenne personlig også. Bruk stikkordene til venstre for å finne innlegg innenfor relevante tema.

Ved å bruke meg til oppdrag får du ei blid jente som er engasjert, meget strukturert, jobber hardt og er løsningsfokusert. Du kan kontakte meg på tlf. 477 57 880 eller sesilie.halland@gmail.com.

6 responses to “Trenger du min kompetanse?

  1. Dette har jeg tro på, Sesilie – lykke til! :)

  2. Lykke til :)
    Tror du får det til å funke, men i tilfelle ikke, ser Høgskolen i Østfold etter din kompetanse http://www.stepstone.no/jobb–Radgiver-SKUT-Fredrikstad-Hogskolen-i-Ostfold–261777-inline.html?cid=JAJob-08-2008&jacid=602661-08-2008
    Denne lå i innboksen min i dag, og da tenkte jeg på deg :)

    Ellers er jeg forsiktig med å legge full e-postadresse rett på nett. Spamboter plukker opp alt de finner, og spamfilteret mitt er ikke så godt.
    Blir til at jeg erstatter krøllalfaen med et mellomrom og ordet krøllalfa. Men det er nå meg

  3. gressplener

    Lykke til, jeg tror du er superflink! :)

  4. Lykke til! Det ser ut til at du er godt rustet for næringslivet :)

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
