Vintagejul

Fant denne siden med gratis vintagejulebilder og måtte bare poste dette søte bildet. Slenger med et tips om en koooselig julesang som er litt trist, men samtidig veldig fin – Julekveld i skogen.

2 responses to “Vintagejul

  1. «Julekveld i skogen» er litt trivelig :)

    Fikk hyggelig brev når jeg kom på jobb i dag:

    Julenissens kontor
    Skognisseavdelingen
    Nissestien 4
    1617 Nisser
    E-post: post.skognisseavdelingen@yahoo.com

    Advent 2010

    Kjære Ragnhild

    Først vil jeg få ønske deg en koselig adventstid som jeg håper du kan få bruke sammen med familie og venner til felles hygge :)

    Vi på Skognisseavdelingen har i år fått overført noen arbeidsoppgaver fra hovedkontoret som vi håper at du kan hjelpe oss med. Det har seg slik at Julenissen i år vil gi alle en liten oppmerksomhet i løpet av adventstiden. Men som alle sjefer skjønner han ikke at man kan ikke gjøre mer enn man kan. Jeg vil derfor spørre deg om ikke du kan hjelpe oss med å gjøre det litt hyggelig for dine medarbeidere. Da tenker jeg særlig på at NN og NN vil sette pris på en liten oppmerksomhet i løpet av adventstiden. Du kan gjerne hilse fra meg :)

    På forhånd tusen takk for hjelpen :)

    Med vennlig hilsen
    Synne Kornelia Olava Gudrun Nissen
    Overskognisse
    Julenissens kontor
    Skognisseavdelingen

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
