It’s the weekend

Jeg har en sånn fin fredagsspilleliste på Spotify, Friday on my mind laget av @Berekvam. Den setter jeg på hver fredags morgen og den begynner med sangen It’s the weekend av Jason Lytle. Jeg bare digger den låta og den gir en skikkelig god start på fredagen.

Og apropo weekend – denne helga gleder jeg meg virkelig til. Jeg skal nemlig ha tantehelg big time. Fra i dag til i morga skal jeg passe de utrolig fine nevøene mine her i Oslo. Og i morgen reiser jeg til Trondheim for å besøke min bror og hans samboer som ble foreldre for første gang for et par måneder siden. Og jeg skal endelig få se lille Live!

Gleder meg! God helg da!

4 responses to “It’s the weekend

  1. Hyggelig at spillelistene kommer til nytte!

    Her er en oppfølger til fredagslisten: http://open.spotify.com/user/gaiman77/playlist/0rQc6fsN6n8Xjs42llauPR :)

  2. Høres bra ut :)
    Trondheim har vist seg fra sin beste vinterside de siste par ukene, selv om det har vært kaldt. http://karavanseraiet.no/?p=1457

    Ha ei god helg med tantebarn og desslike :)

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
