Sosiale superheltinner

Jeg er så heldig å være nominert, blant mange strålende jenter, til årets superheltinne i sosiale medier. Jeg er ydmyk, men også veldig stolt over å se det flotte selskapet jeg har havnet i. Du kan lese mer om hva sosiale superheltinner er på superheltinner.net og nominere dine egne kandidater her.

Jeg må også rette en stor takk til Kvinnekongen og Iskwew som står bak dette strålende initiativet. De er ekte superheltinner selv! Og takk til de som har nominert meg selvsagt.

Sjekk denne utrolig kule plakaten Kristin har laget til vinneren:


Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
