Selvangivelse

Fikk lyst til å gjøre som Strikkelaura og Frk Cava jeg også. Her er min selvangivelse:

Dagens leppestift/lipgloss: lipgloss fra Clinique
Dagens duft: Givenchy
Dagens smykke: ”Sesilie” smykket mitt
Dagens sko: Nydelige nye brune støvletter fra Bianco
Dagens bok: En bønn for Owen Meany av John Irving
Siste avis du leste: VG sitt reiseekstra fra fredag
Siste film du så: Proof of life
Siste CD du hørte på: Nei, ikke CD – Spotify. Og jeg hørte Jason Lytle, (Yours Truly, The Commuter)
Siste reise du var på: Spania (jobbreise)
Siste nettsted du var innom: twitter.com
Siste te/kaffe du drakk: Dobbel latte med lettmelk fra Kaffebrenneriet
Siste setning du sa: Sees snart…
Tre ting fra veska: Min elskede HTC Desire, Gucci lommebok og liten grønn notatbok

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
