Asken gjorde min helg tusen ganger mer effektiv

Jeg skulle egentlig reist til Zagreb i Kroatsia dagen etter asken fra Island inntok luftrommet i Europa. Der skulle jeg på styremøte i den europeiske revmatikerorganisasjonen.

Disse møtene pleier å være ekstremt langdryge… Jeg måtte ha reist fredag og tilbake søndag og vi skulle ha møte i 5-6 timer på lørdag og 3 timer på søndag. Men jeg ble altså hjemme, så ble også de fleste andre styremedlemmene fra England, Sverige, Holland, Sveits m.fl.

Istedet fikk jeg nå gjort unna veldig mye på jobb på fredagen (hadde jo ikke planlagt noen møter den dagen) og vi endte med å gjøre unna styremøtet via Skype på to timer lørdag… Thank you technology! Så jeg fikk en hel fin helg i Oslo i stedet for å være bortreist for å sitte inne på et hotell i Zagreb.

Klart jeg gjerne skulle vært i Zagreb. Har aldri vært i Kroatisa før… Men erfaringen sier meg at jeg ikke hadde fått sett noe annet enn kjøreturen fra flyplassen til hotellet likevel…

Ironisk nok skal neste styremøte være på Island… Vi får se da!

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
