Påske står for ski og Sunnmørsalpene!

Påske for meg er skiturer i Sunnmørsalpene og deilige dager heime på Urke! Mens andre drar på hytta, til utlandet eller blir i byen, drar jeg hjem. Utenfor mine foreldres hus er det nemlig bare å ta på seg skiene utenfor døra og du er midt i de flotteste fjellene du kan tenke deg.

For meg finnes det ingen andre alternativer enn akkurat det i påska. Legg til litt solkrem, den obligatoriske kvikklunsjen og solbriller og livet er akkurat så klisjèaktig og perfekt som det kan være.

Etter en deilig skitur venter lammesteik eller pinnekjøtt og rødvin før kvelden inntas sammen med slekta. Da spiller vi gjerne ett spill, prater eller leser deilige bøker i massevis.

Ahh, jeg gleder meg! Lurer du på hvordan det ser ut på Urke og i området rundt? Ta en titt på dette fantastiske bildet (Urke ligger rett til høyre for der det står Leknes på bildet)

One response to “Påske står for ski og Sunnmørsalpene!

  1. God tur :D Kos deg masse, så sees vi når du er tilbake. *klem*

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
