Å blogge eller ikke blogge

Før tenkte jeg ikke så mye på blogg. Jeg hadde vel faktisk en, men den ble det postet mest bilder på. Så kom twitter inn i min verden…

En twitterverden er på en måte ett helt hav av nye inntrykk. Blogger var ett av dem. Jeg ble inspirert av andre blogger, men samtidig så gjorde begrensingen på 140 tegn at jeg trengte en plass å mene mer på rett og slett. Alikevel tok det sin tid før jeg klarte å få bloggen helt på plass. Det ble mye skal skal ikke… Det er jo så mye jeg skal følge med på og oppdatere; twitter, facebook, linkedin, underskog – you name it. Men jeg kom likevel ikke unna at jeg trenger en blogg. Så her er den – klar til å fylles med prosjekter, tanker og meninger.

Det blir gøy å se hva den blir til etterhvert!

Legg igjen en kommentar

tweets

"Courage is not the absence of fear but the awareness that something else is more important"
